Date: 2012-04-02 08:30 pm (UTC)
From: [identity profile] pekelnyi-bulba.livejournal.com
А чому стидоба і при чому тут ліворукість? Давайте вже тоді педофілію узаконимо, хулє

Date: 2012-04-02 09:16 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
так, шановний, давайте розрізняти тепле і м"яке.
гомосексуальність є вродженою характеристикою -- як і гетеросексуальність -- і ліворукість - чи колір очей.
про бісексуальність ми тут зараз говорити не будемо, щоб не ускладнювати теоретичну картинку.
засуждувати гомосексуальність -- це все одно, що засуджувати колір очей. чи форму черепа. чи національну приналежність.
такі розмови торять шлях для застосування насильства проти носіїв "поганої характеристики". див. шкала Олпорта (http://maryxmas.livejournal.com/2231140.html).

при цьому цікавий момент -- це те, що жіноча гомосексуальність нікого не цікавить. всіх цікавить лише чоловіча гомосексуальність -- тому що вони "долбуться в очко". при чому той, хто згори, якраз нічо, він мужик. він згори. він долбить. а от отой, хто знизу -- той якраз викликає найбільшу ненависть. тому що він -- нечуване диво -- з власної волі стає в позицію, яка в нашому суспільстві зарезервована для недолюдей -- тобто жінок.

тобто ненависть до геїв є прямим віддзеркаленням зневаги до жінок.
але ми не про це.

в історії людства було чимало культур, в яких чоловіча гомосексуальність вважалася за норму. і ці культури існували достатньо довго, щоб можна було вважати, що сама по собі чоловіча гомосексуальність жодним чином існуванню культури не загрожує.

головна відмінність гомосексуальності від педофілії полягає ось у чому:
геї та лесбійки вступають у стосунки з іншими ДОРОСЛИМИ ЛЮДЬМИ. з їхньої згоди. для взаємного задоволення.
чоловіки ж (а 99% тих, хто займаєтсья сексом з дітьми -- це чоловіки), які віддають перевагу дітям -- здебільшого гетеросексуальні. просто з дорослими жінками треба говорити на рівних (наскільки це можливо в нашій культурі), і вони можуть відмовитись від стосунків із цими чоловіками. а от діти -- ні. діти від них нікуди не втечуть. бо це рідні діти, чи прийомні, чи діти родичів, чи діти-повії.
тому що цих чоловіків заводить беззахисність і неспроможність відмовити їм. це не про секс. це про владу. (так само, як і згвалтування, до речі).
саме тому варто говорити не про педофілію, а називати речі своїми іменами -- згвалтування неповнолітніх.

Date: 2012-04-03 12:30 am (UTC)
From: [identity profile] strekozamarina.livejournal.com
В целом все абсолютно правильно.Единственное с чем не согласна,что среди педофилов 99% мужчины.Женщин-педофилок все-таки больше чем 1%,просто женская педофилия носит латентный характер в форме мягкого совращения.Женщины реже используют насилие,реже калечат и общество их меньше осуждает.Но жертвы педофилок страдают не меньше,а иногда и больше,т.к. не могут дать этому правильную оценку.Мальчики начинали половую жизнь с воспитательницами учительницами и воспринимают это как геройство.А для психики это носит разрушительный характер и последствия могут быть самые ужасные.Например жертва педофилии сама станет педофилом.

Date: 2012-04-03 12:53 am (UTC)
From: [identity profile] pashator.livejournal.com
Спасибо!

* Комменты там просто отжигают напалмом, какой-то сплошной пердюмонокль.

Date: 2012-04-04 08:35 am (UTC)
From: [identity profile] t-igor.livejournal.com
Подивився шкалу Олпорта — раніше це висловлювали коротше: «сегодня он играет джаз, а завтра Родину продаст». Вибачте, але непереконливо.

Date: 2012-04-04 08:56 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
ну, вам це може бути непереконливо -- а от, скажімо, дослідження Холокосту показують, що спочатку в пресі почати розповсюджувати жахи про євреїв-недолюдей -- а потім вже почали їх вбивати.
тому что без дискурсу дія неможлива.
так само сталося, і коли Радянський Союз анексував Західну Україну -- спочатку підготували грунт пресою, а потім вже пішли війська.
там, де поширені сексистські анекдоти, поширене і насильство проти жінок.
а там, де сексистські анекдоти не вітають, і насильства менше.

Date: 2012-04-07 09:21 pm (UTC)
From: [identity profile] pekelnyi-bulba.livejournal.com
При чому тут ненависть до пєдєрастів? В історії було чимало культур кажете? Цікаво ,скільки б вони проіснували, якби підірастія там стала нормою. Одностатеві стосунки - це збочення. Таке саме старе ,як і людство. І це ніяким чином не робить його нормою. Підірасти і лєсбіянки можуть їбати кого завгодно, але я не дуже розумію ,чому інші мають визнати це нормою. А ще менш зрозуміло , чому вони нав.язують іншим свої "погляди". Це їхня особиста справа? От хай вона такою і лишаєтсья надалі.
Давайте визнаємо серійних убивць нормою, я не знаю. Мало в людини відхилень чи що.

Date: 2012-04-07 09:58 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
гомосексуальність не є відхиленням від норми, а її РІЗНОВИДОМ. так само, як і гетеросексуальність. тому що більшість людей насправді БІсексуальні.
вони свої погляди нікому не нав"язують -- вони лише просять, щоб їх не дискримінували. і бажано -- щоб не ненавиділи.
давайте я вам запропоную іншу аналогію.
дивіться -- гомосексуальні люди, геї і лесбійки -- це як україномовні у великих містах на сході України. їх не хочуть чути, їх не хочуть бачити, їхнє існування не хочуть визнавати. тому що вони інакші. однак вони мають право бути іншими. що б там не казали про-радянські російськомовні.

Date: 2012-04-08 12:14 pm (UTC)
From: [identity profile] pekelnyi-bulba.livejournal.com
Да, да, да ,різновидом. Природа взяла і створила тупікову гілку, яка не спрямована на продовження роду.
Вони не нав.язують? Вони імєнно шо нав.язують. Вони вимагають, щоб решта перейняла їхній світогляд ,а противному випадку вони верещать про ксенофобію, гомофіобії тощо. Де тут прохання? Де тут толірантнасть, за яку зара всі так боряться? Тут я є як раз агресивне лоббі. І воно шириться по всьому світу. Це чимось схоже на маніакальне бажання жидів довести всьому світові своє виключне право називатися "постраждалими від всього на світі".
Якщо більшість населення засуджує підарастію і лісбіянство, то чому ви намагаєтеся ігнорувати це, називаєте це дикунством, порівнюєте це з кацапським шовінізмом? А ви типу знаєте справжні причини цього засудження? А може залишите людям право самим визначатися, природньо вони ненавидять підірастів, чи це намагання приховати якісь там комплекси?

Date: 2012-04-08 01:05 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
якщо ви мене ненавидите, то ви, звичайно, в своєму праві. але вимагати від мене толерантності до ваших поглядів ви права не маєте.
так, я порівнюю це із кацапським шовінізмом, тому що для мене в цього є всі підстави.
люди, які ненавидять підірастів, як ви висловилися, насправді ненавидять жінок -- бо вважають їх недолюдьми. а геям так, за компанію дістається.

Date: 2012-04-02 09:37 pm (UTC)
From: [identity profile] vjn.livejournal.com
===Давайте вже тоді педофілію узаконимо, хулє

Секс потрібно заборонити. Інакше давайте вже тоді згвалтування узаконимо.

Date: 2012-04-03 12:24 am (UTC)

Date: 2012-04-03 10:24 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
дуже слушне зауваження.

Date: 2012-04-03 03:27 am (UTC)
From: [identity profile] maksymus.livejournal.com
А я бачу позитивний мовент у тому, що нарешті почали в передвиборчій кампанії ставити і ці питання. Це значно краще, ніж звичайний популізм навколо подачок та експлуатування мови-УПА.

Питання ставлення людей до меншин, смертної кари, еміґрації мають виноситися на дебати так само, як у нас виносяться питання соціальної допомоги. Як наслідок, чіткіше виокремлюються ідеологічні програми, розмиті нині належністю до влади чи опозиції.

Date: 2012-04-03 10:25 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
це, звичайно, добре. проблема в тому, що в них це все йде комплексом - із боротьбою проти абортів, проти ювенальної юстиції і гендер-гей-диктатури. і за традиційні цінності.

не видела

Date: 2012-04-03 08:48 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
да, комментарии там ох.еть
особенно про гомосексуалистов - переносчиков СПИДа. лень даунам статистику Минздрава поднять чи шо?

Re: не видела

Date: 2012-04-03 09:31 pm (UTC)
From: [identity profile] pashator.livejournal.com
Там почти все комменты жгут, обычно люди просто вообще не имеют не малейшего понятия, а неизведанное всегда вызывает страх.

Совершенно смешные вещи типа: "это уменьшает население" - да, конечно, запретим и все "не такие" сразу переженятся и нарожают детей. Или давайте всех вылечим - о том что ни одного вылеченного не наблюдается, а все "типа" вылеченные это люди глубоко несчастные, запрятанные в клозет и погрязшие в депрессии никого не заботит, лишь бы заразы не было.

вспоминается

Date: 2012-04-04 09:18 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
"и тебя вылечат, и тебя вылечат. и меня тоже вылечат" (((((
смотрели бы на себя или перечитали хотя бы, что пишут.

Date: 2012-04-03 10:08 am (UTC)
From: [identity profile] souldrinker.livejournal.com
Бедные депутаты... их наверное постоянно соблазняют однополые партнеры?..

Date: 2012-04-03 10:23 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
сомневаюсь :)
геи очень придирчивы к внешности -- а кто на них таких жирных неухоженных позарится?

Date: 2012-04-03 10:26 am (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
ВО Сволота, хулє.

Date: 2012-05-16 11:39 am (UTC)
From: [identity profile] vassanta.livejournal.com
"Ініціатором звернення є депутат облради, священик УПЦ КП Віталій Собко (ВО «Свобода»)" - хулє, хто б міг сумніватись?

May 2025

M T W T F S S
   1234
5 67891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Mar. 28th, 2026 03:08 pm
Powered by Dreamwidth Studios