maryxmas: (warrior)
[personal profile] maryxmas
це коли розумна жінка обстоює право чоловіка жартувати про зґвалтування і насильство щодо жінок, прикриваючи його свободою слова.

ось як тут.

Date: 2012-08-06 10:16 pm (UTC)
From: [identity profile] isya.livejournal.com
о нееет.

Date: 2012-08-06 10:26 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
ага. говорили-балакали, сіли - заплакали.

Date: 2012-08-07 07:32 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
читала вчера на фб и плакала :-(((
вот пойдем мы шутя стихотворно скандировать, что поотрезаем каждому второму х...
скорую ж вызовут.

Date: 2012-08-09 05:59 am (UTC)
From: [identity profile] menudo-culete.livejournal.com
я не розумію цього ****"Oh, I see why all these wrinkles...", коли я, приміром, назвала свій вік, і так кілька днів поспіль.,****
але можна припустити, що то вона не зобижалася, коли над нею (чи над тітками назагал) невимушено, на грані фолу жартував якийсь дядько.

Чому б їй було не спробувати пожартувати над ним? та поспостерігати гарненько, що ліцет йові, а що - бові. Але ж їй таке навіть в голову не прийде - правильна патріархальна жінка не сміє жартувати про чоловіків у їхній присутності "пурєдна кубєта ніколи не принизиться до того, щоб нескромно, розв"язно жартувати, бо це не жіночно".

Date: 2012-08-09 07:29 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
я таких жартів на свій рахунок ніколи нікому не дарувала.
а такі жарти на адресу жінок загалом викликають у мене швидку лють, котру я тамую, висміюючи жартівника-невдаху.

але за інших жінок нічого сказати не можу. я не знаю, як вони зазвичай на таке реагують.

Date: 2012-08-09 08:06 am (UTC)
From: [identity profile] menudo-culete.livejournal.com
ага, вже прочитала - то про зморшки.

ну, я росла в такому оточенні, де це було природньо, більш ніж природньо - жартувати та над жінками, вкладаючи у це більше або менше ніжності чи зневаги.

але я, коли хотіла, завжди "віджартовувала" не менш солоно - це таким дивним чином позначилося татове мізогінічне, як я тепер розумію, виховання :)), тато зумів мені прищепити "я не гірша за жодного дядька" (правда, зворотним боком цього було, на жаль, татове "це тому що ти не така, як решту бабів").

Реакція чоловіків була - в кращому випадку дещо розгублене нерозуміння, а частіше відверта ненависть і люте бажання поставити мене на місце.

Date: 2012-08-15 10:47 pm (UTC)
From: [identity profile] saint-daemon.livejournal.com
> такі жарти на адресу жінок загалом викликають у мене швидку лють

В таких випадках зазвичай кажуть, що у пані чималі комплекси щодо власної зовнішності. І це здебільшого буває вірним діагнозом (не про зовнішність, а про лють через щось, що сприймажться іншими як норма). Не хочу казати таке про вас, бо я вас не знаю. Просто зазначу, що подібні узагальнення до добра не доводять. Якщо тим людям так спілкуватись комфортно, то чого б ні? Власне, нещодавно познайомився з однією дівчиною, з якою в нас одразу такі жарти пішли, що сторонньому могло здаватись, ніби ми один одного зненавиділи. Хоча насправді було майже навпаки.

До речі, про хворих та хвороби жартувати не лише можна, а й навіть потрібно. Це я кажу як людина, яка чи не третину життя провела в лікарні. І от яким боком ви сюди долучили згвалтування - для мене загадка. Згоден, що то вже дуже слизька тема. Так щось і не видно таких жартів.

Date: 2012-08-15 11:24 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
за дистанційну діагностику в цьому жж швидко приліта канделябром.

якщо вам таких жартів не траплялося, не означає, що їх нема. можливо, ви їх просто не чуєте.

Date: 2012-08-15 11:52 pm (UTC)
From: [identity profile] saint-daemon.livejournal.com
Я кажу про наведений у пості приклад. Там - жодного криміналу. А якщо є якийсь предметний зразок, то вкажіть на нього, будь-ласка, бо мені насправді цікаво.

Щодо діагностики, то, якщо ви не помітили, я відповів майже на 100% симетрично вашому коментарю.

Date: 2012-08-16 08:41 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
пожартувати на національному радіо про те, що згвалтувати жінку і потім викинути її на вулицю -- це жодного криміналу?
в нас різні уявлення про кримінал.

Date: 2012-08-16 09:05 am (UTC)
From: [identity profile] saint-daemon.livejournal.com
Я за посиланням з вашого поста не побачив жодної конкретики, лише загальні розмірковування щодо якогось випадку, про який ви зі співрозмовницею, здається, обидві знаєте, але ж сторонні люди - ні. Тому й питаю, де можна прочитати про всю цю історію?

Щоправда, маю вибачитись за попердню репліку, бо до коментарів про згвалтування спочатку просто не дочитав, тому й не зрозумів, до чого воно тут.

Date: 2012-08-16 09:40 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
http://feminism-ua.livejournal.com/800135.html

Date: 2012-08-16 10:31 am (UTC)
From: [identity profile] saint-daemon.livejournal.com
О, тепер зрозуміло!

Що ж, про тих поляків можу сказати лише те, що мене більше обурює факт притягування до жарту національності, ніж статі та насильства, але все одно не можу з вами погодитись на 100%. Засудження насильства не має призводити до його табуювання в розмовах. І жартувати про нього можна, але, звісно, не так, як це зробили ті поляки. Наприклад, вас влаштував би жарт де висміювався сам гвалтівник?

Date: 2012-08-16 11:17 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
вас ніхто і не просить зі мною погоджуватись, на 100 відсотків чи на будь-яку іншу їх кількість.

щоб я могла сказати, влаштує мене такий жарт чи ні, мені було б незле його для початку почути.

May 2025

M T W T F S S
   1234
5 67891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated May. 13th, 2026 08:49 pm
Powered by Dreamwidth Studios