maryxmas: (roma)
[personal profile] maryxmas
я дуже люблю, коли мені розповідають, що я кому винна.
підтримувати, вибирати, ще я не знаю що.
зразок раз (і ще трішки тут). мене попрікають моїм фемінізмом.

зразок два. мене попрікають моїм націоналізмом.

не вистача для комплекту ще докорів щодо мого атеїзму -- і буде тріфекта.

зі.
ще про мій націоналізм.
в розмові з шановним [livejournal.com profile] kerbasi в уйутнєньком панянки, на яку я вчора вже давала посилання, я зауважила, що Ющенко у своїй президентскій діяльності зробив, щонайменше, одну правильну річ:
та одне офіційне визнання Голодомору для пропрацювання національної травми і цементування ідентичності чого варте!

вона там далі за посиланням сперечається з Кербасі про Голодомор -- а про мене пише окремий пост, який вартий цитування:

То есть, люди выстраивают собственную национальную идентичность на очередном холокостике. Какие националисты, такая и идентичность, да.

дай їм, боже, совісті і мізків. а як нема ні того, ні того, дай їм помовчати.

Date: 2013-08-26 07:36 pm (UTC)
From: [identity profile] gluk16.livejournal.com
цікаво, що в своїй дисертації я виявив, що саме пам’ять про трагічні події і цементує націю.
а тепер дізнався, що "винайшов велосипед": цю тезу для західних суспільств довів Дж.Александер (у мене видання 2010 р., але стаття старіша). Так що такоє...

п.с. і про Ющенка я це вже давно виявив, а тому нічого гнати, що він кепський президент

Date: 2013-08-26 08:16 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
якщо ви це вивели на українському матеріалі -- то це дуже корисний науковий доробок.
значить, ми не випадаємо із загальної тенденції :)
я якраз і кажу, що він молодець, нє?

Date: 2013-08-26 08:33 pm (UTC)
From: [identity profile] gluk16.livejournal.com
щодо укр. матеріалу - так. Шкода, що на момент захисту ота публікація була мені невідома :( посилило б роботу.
якщо чесно, то мені натякали, що за "травму як джерело солідарності" буду я битий, бо це типово українська риса - зациклюватися на власних бідах.
а тепер бачу, що то типово українська риса - не знати, що твориться в світі (в науці зокрема) ;)

а щодо Ющенка - то це не Вам :) просто я колись в себе таку ж думку висловив, то до мене набігли з криками, мовляв, чого хорошого той пасічник зробив...
я навіть думав про це допис робити, але то вимагало дуже багато роботи з базами даних - і я відклав в довгий ящик. Хоча, може, повернуся до цього: порівняю 2004 р. і 2010 р.. Так сказати, відчуйте різницю...

Date: 2013-08-26 08:35 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
от бачите, у нас з вами більше подібного, ніж видавалося на перший погляд :)

Date: 2013-08-26 08:41 pm (UTC)
From: [identity profile] gluk16.livejournal.com
? а хіба писав про щось відмінне?

Date: 2013-08-26 08:42 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
ні :)
просто виявилося, що ви теж позитивно оцінюєте діяльність Ющенка -- а мене свого часу за це мої рідні френди трохи критикували.

Date: 2013-08-26 09:18 pm (UTC)
From: [identity profile] gluk16.livejournal.com
ага, тоді так - спільне :)

Date: 2013-08-27 07:00 am (UTC)
From: [identity profile] tin-tina.livejournal.com
це типово українська риса - зациклюватися на власних бідах.

Це, напевне, тому, що вони крім російського контексту не знають ніякого іншого. Поляки старанно вивчають історію трьох розподілів Речі Посполитої. Угорці вперто згадують битву під Мохачем. Чехи - битву під Білою Горою. Серби - Косово (не теперішнє, а з турками). В мене взагалі таке враження, що народи далеко більше пам"ятають всілякі нещастя, що з ними траплялися, ніж перемоги чи просто спокійні часи. Навіть і винятків не згадаю.

Date: 2013-08-26 09:15 pm (UTC)
From: [identity profile] gluk16.livejournal.com
до того, що Ющенко згадував Голодомор "к месту, и не к месту". Оскільки я аналізував всі його виступи за період президентства, то можу сказати, що він навіть в новорічному привітанні згадував Голодомор.

І ще, в Україні є багато законів, але не всі вони діють. Наприклад, Закон про дубляж фільмів українською мовою було прийнято ще за Кравчука (здається), але діяти він почав лише за Ющенка (якщо треба, то дам посилання на статтю, звідки це вичитав, але не сьогодні)

Date: 2013-08-26 09:34 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Дехто від Ющенка дізнався про Голодомор. Це не стільки досягнення В.А., скільки характеристика тим, кого щ слід було просвіщати.

Посилання не треба. Я пам'ятаю збір підписів за дубляж дуже добре.

Date: 2013-08-27 05:28 am (UTC)
From: [identity profile] gluk16.livejournal.com
знаєте, історична пам’ять формується через ритуали.
Закон - це ще не ритуал. Ющенко організував масові церемонії пам’яті, які і спряли запам’ятовуванню всіма українцями, незалежно від освіти, регіону та типу населеного пункту, що був Голодомор.

Date: 2013-08-27 06:32 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
На моїй батьківщині про Голодомор пошепки розповідали ще за совка і пам, ятний знак встановили у центральному сквері за Кучми, а після Ющенка це стало просто кпином: Вітька Голодомор і відкидається разом зі всією остогидлою шароварщиною та культом галицьких героїв, до яких, до речі, також до Ющенка ставилися доволі прихильно. До Це я про Миколаїв. Отже, Ющенко відкинув на десятиліття назад процес гартування національної міфології.

До речі, вулиця, якою з Миколаїва в'їжджати до Одеси з перебудови називалася Степана Бандери. З приводом Ющенка перейменували.

Date: 2013-08-27 05:55 am (UTC)
zhiva: (Default)
From: [personal profile] zhiva
Моррет така Моррет. Вона написала пост про щось там, не пам'ятаю вже, в "феміністки", з нею в коментарях не погодились. Так вона видалила той пост, і накатала новий, про те, як вона розчарувалась у феміністках, в коментарях до якого хамила направо і наліво і терла коментарі всіх, хто їй не подобався. За стирання коментарів її й забанили. А Моррет і досі вважа, що вона така вся біла і пухнаста, ніяких правил не порушувала, а забанили її за нєсогласність.
Edited Date: 2013-08-27 05:55 am (UTC)

Date: 2013-08-27 08:41 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
я пам"ятаю її пост про аборти -- жахливо злобний до жінок. то оригінальний чи вже той, що після видалення?

Date: 2013-08-27 09:13 am (UTC)
zhiva: (Default)
From: [personal profile] zhiva
Я вже не пам'ятаю, про що був той пост. Пошук яндекса показує ось це як її передостанній пост.

Date: 2013-08-27 09:31 am (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
http://feministki.livejournal.com/1414253.html

Мері, мабуть, має на увазі оцей пост.

Date: 2013-08-27 09:32 am (UTC)
zhiva: (Default)
From: [personal profile] zhiva
а, то на цей пост у мене лінк на слові "забанили" веде

Date: 2013-08-27 10:55 am (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
Точно. Дрібний шрифт, прогледіла, що там лінк стояв.

Date: 2013-08-27 11:33 am (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
Заціни формулювання:
"Скажите, Вы считаете доение голодомора по примеру холокоста хорошим тоном и вообще правильным действом?"

Тобто, і Голодомор, і Холокост - це така штука, яку "доять". І правда, всього лиш якісь національні трагедії, їх тільки й доїти, ага.

Date: 2013-08-27 12:12 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
за цим читається заздрість -- що ото в них такої трагедії нема, щоб можна було когось подоїти.

May 2025

M T W T F S S
   1234
5 67891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated May. 15th, 2026 02:11 am
Powered by Dreamwidth Studios