maryxmas: (dwarfish)
[personal profile] maryxmas
есть в Украине такая группа -- Феміністська Офензива.
провели они очень неплохую конференцию в Могилянке в прошлом году.
меня тогда с докладом выступать не пригласили, но на пару дней туда я таки попала послушать (не на все -- потому что у меня как раз тогда были устные переводы)

энивей, в своей мисссии они пишут:
ФЕМІНІСТИЧНА ОФЕНЗИВА – незалежна відкрита феміністична ініціатива.

читаешь -- и сердце радуется, так всё хорошо и продвинуто.
одна фигня -- я им рылом не вышла. то ли недостаточно феминистка, то ли недостаточно толерантна, то ли ещё кака холера.

летом (точней, в августе) одна моя коллега, входящая в состав этой самой Офензивы, предложила мне к этой группе присоединиться. надо было написать типа заявление, в котором описать, как я вижу свою деятельность в рамках этой группы. ну я написала, мол, могу то-то и то-то, знаю такие и такие темы, готова делать то-то и то-то. в ответ молчание. я переспрашиваю, мол, что там и как.
коллега переспрашивает у товаришок.
в ответ мне приходит вот такое сообщение:

мені повідомили, що твоя поведінка й реакція на офензивні події у березні не дуже сподобалися. Вибач, мені прикро таке повідомляти /письмо от 22 августа, т.е. через полгода после конфы в марте)

речь, напоминаю, о той самой конференции.
где я была тихая и спокойная, потому что по преимуществу дохлая после устного перевода.

сегодня в одной профессиональной рассылке пришло письмо от одной, надо полагать, из основательниц этой самой Офензивы. мол, вот, наша миссия, мы такие все открытые, приходите к нам два раза на встречу, все дела, присоединяйтесь к нам, но только типа женщины. мужчин они не берут.
я спрашиваю -- если вы такие открытые, то чо меня не взяли?

мне дама отвечает:
то був перехідний період, і процедура доєднання нових членок була ще неузгоджена.

отакої.
вот не люблю я, когда взрослые люди дурочками прикидываются, реально не люблю.
не хотите меня брать? так и скажите, чо, я не сахарная, не растаю. и переживу. и не такое переживали.

зы.
а самое грустное, что к этой конкретной даме -- и к другой даме, тоже основательнице этой самой Офензивы (и которой, собсно, чует моё сердце, принадлежит исходная реплика про моё поведение) -- у меня было очень хорошее отношение. с к ней, и с ней.
с первой мы писали один толковый проект (который очень жаль, что не выгорел -- в Украине точно бы не помешал хороший словарь термниологии гендерных исследований) и жили в одной комнате в общежитии в магистратуре в ЕГУ, со второй много общались и обменивались полезной информацией (правда, в ретроспективе информации больше предлагала я. ну да ладно, это как раз не страшно).

ззы.
я знаю, когда они перестали со мной общаться. когда у них в Критике статья про Фемен вышла, с которой я не согласа.
но ответ на вопрос "когда" не означает ответа на вопрос "почему".

упд.
продолжение марлезонского балета!
[livejournal.com profile] maria_mayerchyk
ОХ, не знаю-не знаю. ПІдлувато це, Машо Дмитрієво. Скандально, інфантильно і підло. Ти бачила мене багато раз, ми з тобою спілкувалися. Якщо в тебе були до мене підозри, звинувачення чи питання - спитала б. Чого робити гарну міну, а потім писати таємні догадки і свої фантазії. І це про "багаторічних", як ти тут живописуєш, знайомих.
Навіть не знаю, як ти збираєшся взаємодіяти з людьми, на яких вже наплювала. Поганий старт.
І ще дуже цікаво, як феміністка-націоалістка не має жодних зауважень до місії лівої ініціативи. Чудеса та й годі...

Date: 2012-01-21 10:49 pm (UTC)
From: [identity profile] pigbig.livejournal.com
сами придут и сами предложат.

Date: 2012-01-21 11:37 pm (UTC)
From: [identity profile] vbminsk.livejournal.com
great minds think alike :)

Date: 2012-01-22 12:12 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
сомневаюсь.
надеюсь, но сомневаюсь.

Date: 2012-01-21 11:36 pm (UTC)
From: [identity profile] vbminsk.livejournal.com
Неприятно так. И тупо вообще получается. В конце концов возьмут, мне кажется - людей с твоей экспертизой не то чтобы на каждом углу... Но осадочек блин!

Date: 2012-01-22 12:12 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
так отож.

Date: 2012-01-22 01:37 am (UTC)
From: [identity profile] drugoy-project.livejournal.com
да мало ли в Бразилии Педров! - мы Вас к себе в журнал попросим :) детали мылом через месяцок.

Date: 2012-01-22 11:04 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
я люблю, когда меня зовут к чему-то присоединиться и в чём-нить принять участие :)

Date: 2012-01-22 03:47 pm (UTC)
From: [identity profile] drugoy-project.livejournal.com
вот и отлично! у вас как с текстами - быстро или мучительно?

Date: 2012-01-22 04:22 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
когда как, когда быстро, когда мучительно.

Date: 2012-01-22 08:17 am (UTC)
From: [identity profile] struch0k.livejournal.com
А шо в них була за стаття про Фемен?
Я мріяла про ту конференцію, але натомість поїхала в пологовий будинок. Вартісна була подія, з вашої точки зору?

Date: 2012-01-22 11:07 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
в них було кілька статей -- в Дзеркалі тижня, в Критиці, ще десь. вони в тих статтях писали про те, що Фемен -- це такий новий карнавально-розбишацький український фемінізм.
а я кажу, що вони для феміністок недостатньо суб"єктні, бо незважаючи на свої голосні гасла, обслуговують патріархатний порядок, підтримуючи ксенофобію та мізогінію.

чо, пологовий будинок теж треба :)
конференция була дуже непогана, і я шкодую, що не мала можливості побути на всіх доповідях.

Date: 2012-01-22 10:16 am (UTC)
From: [identity profile] tin-tina.livejournal.com
От найгірше, коли мають до тебе якісь претензії, а ти не можеш здогадатися чому. Потім випадково виявляється, що "хтось комусь щось сказав".
Навіть коли сміливо можна без цих людей обійтися, все одно якось воно...

Date: 2012-01-22 11:08 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
от власне.
пані, до речі, продовжує валяти дурочку і знову каже, що це був тоді перехідний період.

можна, звичайно, але в мене не настільки багато знайомих, до яких я добре ставлюся -- але якщо я їм не подобаюсь, я ж не буду за ними бігати, правда?

Date: 2012-01-22 01:40 pm (UTC)
From: [identity profile] only-yellow.livejournal.com
Пані Маріє,
А чому ви так впевнені, що вам сказали не правду про "перехідний" період?

Date: 2012-01-22 02:13 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
тому що було прямим текстом сказано -- їм не сподобалася моя поведінка і моя реакція.
якби це був перехідний період -- мені б сказали приходити пізніше.

Date: 2012-01-22 02:19 pm (UTC)
From: [identity profile] only-yellow.livejournal.com
Во-первых, это слухи. А во-вторых, процедура была озвучена корректно, любая может присоединиться к группе.

Date: 2012-01-22 02:44 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
какие слухи?
читайте мой пост. там всё написано.

Date: 2012-01-22 04:23 pm (UTC)
From: [identity profile] turtle-t.livejournal.com
Мэри, я не уговариваю, а чисто для информации -- делюсь. Будь я на твоём месте, немедленно присоединилась бы к этой огранизации, раз они сейчас приглашают. Мало ли что у них там летом было. Главное, что есть сейчас. Сейчас -- зовут, и это самое главное. Вот если сейчас вновь откажут, причём официально, а не кулуарно, буду обижаться :)

Пару слов типа общих аргументов. 1) Любая организация -- не монолит. Каждая участница может делать погоду, влияет на суммарное лицо. 2) В любой организации есть разные векторы и постоянно ведутся "битвы самолюбий". Что и в этой истории просматривается.

Исключение: организации, представляющие по сути одного человека. У нас таких было очень много в пост-советскую эпоху. Надеюсь, этот период уже прошёл.

И да, я прочитала этот твой пост. Очень внимательно и два раза.

Ещё раз. Я не уговариваю и сама туда не буду вступать. Но если бы я ощущала себя радикальной феминисткой, то приняла бы такое решение (вступить). Хотя... Может, радикализм и так тоже проявляется (ну, типа "не забудем - не простим, как летом меня не хотели"). Это интересный момент.

Date: 2012-01-22 05:06 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
дело ж не в том, что "не забудем, не простим".
мы не в детском саду. чего, собственно, я ждала и от них.

но нет, надо разводить подковёрные/закулисные игрища и дешёвые отмазки.

я им написала -- если передо мной извинятся за сказанное в мой адрес по поводу моей реакции и поведения (или хотя бы объяснят, что именно я сделала не так) -- я с дорогой душой.
но извиняться никто не собирается.

зы.
не говоря уже о том, что у меня своих феминистских проектов сейчас хватает.

Date: 2012-01-22 08:01 pm (UTC)
From: [identity profile] vjn.livejournal.com
http://users.livejournal.com/anfisa_/162433.html

Date: 2012-01-23 01:35 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
хороша ідея в юристки, чо.

Date: 2012-01-23 12:59 am (UTC)
From: [identity profile] whooliganka.livejournal.com
маріє,

мене звати надя парфан, я одна з членкинь офензиви.

щодо відмови у членстві: як уже хтось казав вище, у нас тоді справді був перехідний період. тим не менше, ви запропонували щось на зразок тренерських послуг і проводження лекцій (дослівно не пригадую, але можу підняти архів і уточнити). у нас як тоді, так і зараз дуже горизонтальні настанови. ми зібралися, щоб робити щось разом, спільно і колективно, без жодної ієрархії - тому ця форма роботи нам просто-напросто не близька.

тим не менше, ми справді відкриті. можна ознайомитися з нашою місією, де втч сформульовані методологічні моменти - що конкретно ми хочемо робити. якщо вас це влаштовує, приходьте будь ласка на наші зустрічі, і ми радо приймемо вас у наші лави. а також дуже запрошую написати мені в приват вашу адресу, щоб підписатися на нашу розсилку.

Date: 2012-01-23 01:53 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
шановна пані Надіє,

дякую вам за цей коментар.
давайте розставимо точки над і (та ї) .

не просто хтось сказав вище, а Ольга Плахотник. з якою я особисто вже знайома років 6.
ви, до речі, робите те саме, що й вона -- ліпите дурні відмазки.
прямим текстом було сказано -- не сподобалася моя поведінка і моя реакція.
все. жодних пояснень про перехідний період, про те, що мої лекції нікому не треба -- зрештою, питання було -- чим я можу бути корисна. я відповіла, чим я конкретно можу бути корисна, нє?

я особисто знайома чи не з третиною вашої групи.
сам той факт, що мене до неї не покликали на етапі її формування -- вже є доволі показовим.
оскільки я своїх поглядів ніколи не приховувала і завжди озвучувала їх напряму і без еківоків, не кажучи вже про те, що я за цими поглядами дію -- і теж далеко не перший рік (ви, до речі, є учасницею спільноти фемінізм_уа, яку я створила через два місяці після того, як завела цей жж),
і вони це знають.

те, в якій формі мені відмовили, ще показовіше.
і ані відповідь Ольги, ані ваша пропозиція ситуацію не покращують.

бо ми тут начебто дорослі люди, а я не люблю, коли дорослі люди граються в дитячий садок -- спочатку "забирай свої іграшки", а потім "а ми нічого такого не казали".

жодних заперечень ваша місія в мене не викликає.
мені подобаються ваші цілі. амбітні.

в мене є до вас зустрічна пропозиція - приходьте у вівторок, 24 січня, ввечері до Центру роботи з жінками, Мельникова 20, на Жіночий кінозал, дивитись фільм про жінку-бойового генерала.
ось конкретніше (http://www.facebook.com/events/262845950447442/)
заразом і познайомимось.

мій мейл xmas @ukr.net

Date: 2012-01-23 06:52 am (UTC)
From: [identity profile] maria-mayerchyk.livejournal.com
ОХ, не знаю-не знаю. ПІдлувато це, Машо Дмитрієво. Скандально, інфантильно і підло. Ти бачила мене багато раз, ми з тобою спілкувалися. Якщо в тебе були до мене підозри, звинувачення чи питання - спитала б. Чого робити гарну міну, а потім писати таємні догадки і свої фантазії. І це про "багаторічних", як ти тут живописуєш, знайомих.

Навіть не знаю, як ти збираєшся взаємодіяти з людьми, на яких вже наплювала. Поганий старт.

І ще дуже цікаво, як феміністка-націоалістка не має жодних зауважень до місії лівої ініціативи. Чудеса та й годі...

Date: 2012-01-23 07:41 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
ОХ, не знаю-не знаю. ПІдлувато це, Машо Дмитрієво.

я ж кажу, дитячий садок.
щодо підлуватості -- погоджуся. спочатку заявляти, що вам не подобається моя поведінка, а тепер робити вигляд, ніби ніхто нічого такого не казав.

Ти бачила мене багато раз, ми з тобою спілкувалися.

ні. після конференції в березні ми бачилися добре якщо рази три. всі рази ти мене ігнорувала (хоча ігнорування почалося раніше).
коли мене так недвозначно ігнорують -- я дівчинка доросла, я розумію, що мого товариства тут не хочуть.

Якщо в тебе були до мене підозри, звинувачення чи питання - спитала б.

а нащо? ти не хочеш зі мною спілкуватися? заради Будди! ти мені за цей час написала в скайп один-єдиний раз -- коли тобі треба було когось на розшифровку. при чому ти зі мною не привіталася і не попросила допомогти. ти мене поставила перед фактом, що тобі щось треба.
дорослі люди поводяться так лише в одній ситуації -- начальство з підлеглими. а я тобі не підлегла..
і це вже якщо не казати про доволі сумнівний з етичного боку вчинок -- коли ти пішла робити інтерв"ю з Фемен, а мені навіть не сказала, що проводиш таке дослідження.

І це про "багаторічних", як ти тут живописуєш, знайомих.
а що, не багаторічних?

Навіть не знаю, як ти збираєшся взаємодіяти з людьми, на яких вже наплювала. Поганий старт.
от якраз я ні на кого не плювала. я звернула увагу на нечемну поведінку з вашого боку, Машо.

І ще дуже цікаво, як феміністка-націоалістка не має жодних зауважень до місії лівої ініціативи. Чудеса та й годі...
мої погляди з цього питання ми обговорювали з Тамарою Марценюк при тобі -- і з тобою -- в Харкові в готелі.
жодної суперечності між моїми націоналістичними поглядами і лівою ініціативою немає.
ТОМУ ЩО НАЦІОНАЛІЗМ БУВАЄ НЕ ЛИШЕ ПРАВИЙ, А Й ЛІВИЙ.
і які претензії ти маєш до мого фемінізму?

короче.
ця дискусія нікуди не веде, бо і ти, і Оля вибираєте поводитись як діти. прошу дуже, хто я така, щоб вам це забороняти?
але не чекай після цього, що я до вас буду ставитись як до дорослих.

Date: 2012-01-23 09:32 pm (UTC)
From: [identity profile] maria-mayerchyk.livejournal.com
"спочатку заявляти, що вам не подобається моя поведінка, а тепер робити вигляд, ніби ніхто нічого такого не казав".

Машо, Машо, на цей наїв навіть розізлитися як слід неможливо. Ну де, скажи на милість, я тебе ігнорувала? Попитай ретельніше в Марценюк, з ким ви були Харкові у готелі. Уважно подивися у свій скайп і пересвідчись, віталася я чи ні. ЩОдо мого тону в скайпі - ти інтонувала його сама і хибно. І про фемен - даруй, але ти писала текст раніше за нас з Олею,чого ж не взяла інтерв'ю!
І якщо в тебе ще будуть якісь образи - даруй, що я не помічаю їх відразу.

Date: 2012-01-23 09:42 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
я, власне, про що і кажу. дитячий садок.

з Тамарою і з тобою ми разом були в готелі в 2010 році.
розмови я переглянула. всі чотири розмови в скайпі, що їх ми з тобою мали за весь 2011 рік.
лишаюся при своїй думці.
образ нема і не було.
було лише здивування.

взор по(ту)сторонней

Date: 2012-01-23 09:19 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
со стороны лепка организации выглядит как прогибание друг друга друг под друга. коллеги тебя испугались?

Re: взор по(ту)сторонней

Date: 2012-01-23 07:41 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
та я вообще не знаю, что происходит.

May 2025

M T W T F S S
   1234
5 67891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 19th, 2025 02:10 pm
Powered by Dreamwidth Studios