maryxmas: (grammar nazi)
[personal profile] maryxmas
Регіоналку Бондаренко в Рівному змусили проводити зустріч українською
Народний депутат від Партії регіонів Олена Бондаренко під час зустрічі з колективом Рівненської обласної клінічної лікарні на вимогу залу змушена була перейти на українську мову і говорити нею майже годину.


але я знов не можу втриматися від думки -- а якби це була не жінка, а чоловік-нардеп?
йому б так само сказали?
бо в нас дуже люблять вчити жінок, як їм жити і що їм робити.

ось, наприклад, патріарх Бу-Ба-Бу всрався так, що мені за нього аж соромно:

Елімінація
Безкінечні фото красунь з України, які рвуться "выйти замуж за иностранца", перетворюють користування Інтернетом у такий же безкінечний і мимовільний перегляд жіночої білизни – ніби "иностранцам" і справді найголовніше зацінити її, білизни, якість.


весь текст -- суцільна неприхована мізогінія, яка доповнються мовним шовінізмом.
він, по факту, пропонує зворотнє тому, що свого часу пропонувала Забужко -- вона чоловіків через ліжко українізувала, а цей каже не давати російськомовним.
я, чесно кажучи, вже навіть і не уявляю, як же ж я, бідося, житиму далі, знаючи, що підстаркуватий не дуже гарний і не дуже розумний український класик ніколи мені не дасть,

я подивился інші його колонки -- і не була здивована, побачивши і в них мізогінію:
Наша мова: вірші в диванах
прошу дуже:
А то ще якась кобилиста тітка з губами замість мозку блювоне, що з двома язикамі вона швидше отримує оргазм.

я давно зауважила, що російські письменники страждають на манію пасіння народів і месіанство.
я сподівалася, нашим вистачить клепки так не позоритись. не вистачило.

йому вже відповіли, і дуже влучно:
Жлоб детектед
але мені тут навіть не про жлобство. мені про мізогінію. якої, здається, щодня більшає.

в шановного [livejournal.com profile] kerbasi, якому я, власне, і завдячую посиланням на Андруховичів висер, я навіть посварилася на цю тему з розумними людьми :((

зі.
перед сном вчора подивилася фільм Battleship. життерадісна брідотіна, яка каже [livejournal.com profile] igdrazil, здоров"ячка йому ще на 100 років.
але після нього мені всю ніч снилося, ніби я величезна страхоморда почвара, яка жере російськомовних фарбованих білявок.

Date: 2012-07-19 08:03 pm (UTC)
From: [identity profile] magnetit.livejournal.com
таке враження, що ніхто "Московіаду" Андруховичеву не те що не читав, а й не чув про неї нічого і ніколи. Все це вже там було, рясно-рясно. Чого аж тепер дивуватися?

Date: 2012-07-19 08:59 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
ну, тоді це можна було списати на те, що це не він, а його ліричний герой.
а попрікати автора його ліричним героєм не можна.

Date: 2012-07-19 09:05 pm (UTC)
From: [identity profile] magnetit.livejournal.com
не можна.
але людина не може бути більшою за свій текст.

Date: 2012-07-19 08:21 pm (UTC)
From: [identity profile] testertosterov.livejournal.com
Хто зна, шо там до цього встигло наплести це екс-прессекретарко, шоб цих бюджетників довести до публічного фе. Базарна хабалка, яка в мене, наприклад, виклика фізичну відразу(пінопласт) і бажання вимкнути-'расслишать'.

Date: 2012-07-19 09:14 pm (UTC)
From: [identity profile] isya.livejournal.com
> я давно зауважила, <...>

я так понимаю, ЭТО у нас над-национальное таки. увы и ах :(

Date: 2012-07-19 09:30 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Могільов колись у Львові гаркнув, що говоритиме тільки російською, і ніхто анічичирк. Щоправда, лікарі це дещо інша категорія, та й їх вже кілька разів тролили з мовного питання, тому можливо, що воні сміліші.

Date: 2012-07-20 09:04 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
колись в Мережі блукало інтерву з регіоналом Я. Сухим, який хвалився, що його жінка росіянка, але він її українізує у сексуальних відносинах. Йому хтось з коментаторів порадив спробувати те саме з Азаровим :-)

Date: 2012-07-20 09:10 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
уявляю пару -- Андрухович і Азаров.

Date: 2012-07-20 09:11 am (UTC)
From: [identity profile] stekunova-sem.livejournal.com
прєкрасная пара.

Date: 2012-07-21 12:51 am (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Щодо мовного шовінізму згодна, але не щодо мізогінії. В Андруховича йдеться про певний тип жінок, який справді не викликає повагу, а не про жінок загалом. Якщо жінка постулює себе в першу чергу як сексуальний об'єкт і хоче бути утриманкою, хай не дивується, що її зневажають.

Date: 2012-07-22 12:29 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
в суспільстві, яке послідовно зневажає жінок і зводить їх роль до ролі обслуги і прикраси чоловіків -- звинувачувати дівчат в тому, що вони хочуть "вдало вийти заміж", в мене особисто язик не повернеться.

Date: 2012-07-22 10:48 pm (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Суспільство досить неоднорідне, згадані дівчата теж є його частиною. І можливості перед ними теж досить різноманітні. Чомусь мільйони дівчат обирають іншу життєву стратегію, ніж ті дівчата, хоч живуть вони в тому ж суспільстві. Посилання на суспільство іноді слугує для виправдання елементарних лінощів чи безрозсудності - мені десь траплялась думка, що насправді злочинці не винні, такими їх зробило суспільство.

Та навіть якщо посилатись на суспільний вплив, то жінка, яка йому безсловесно підкоряється, не викликає в мене поваги, і думаю, багато феміністок зі мною погодиться. Тож текст Андруховича ближчий до фемінізму, ніж до мізогінії - зневага до жінки, що зводить себе до ролі сексуального об'єкта, свідчить радше на користь автора.

Date: 2012-07-22 11:02 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
http://sadcrixivan.livejournal.com/200905.html

Date: 2012-07-23 09:49 am (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Перепрошую, але посилання зовсім не в тему. Андрухович висміює жінок, які намагаються відповідати патріархальному ідеалу. Якщо чоловік зі зневагою ставиться до жінки, що подає себе в першу чергу як сексуальний об'єкт, в такого чоловіка дуже добрий смак, принаймні в ґендерній сфері.

Date: 2012-07-23 10:15 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
рабовласник, який висміює рабів, які хочуть сподобадись рабовласнику, є мудак.
як не крути.

Date: 2012-07-23 05:54 pm (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
У нас давно не рабовласницьке суспільство. Якщо декотрі жінки поводяться як рабині, це їхній вибір. От тільки дивно, що деякі феміністки його підтримують.

Date: 2012-07-23 06:42 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
ви знаєте, я вам щиро заздрю.
я б хотіла жити в такому світі, про який можна було б сказати, що в ньому давно не рабовласницьке суспільство.
а ще більше я заздрю вашій категоричності.

Date: 2012-07-23 07:26 pm (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Ми живемо в одному суспільстві, так що варто не заздрити, а просто відмовитись від рабського світогляду.

Date: 2012-07-23 08:11 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
красно дякую.
мені давно не казали, що в мене рабський світогляд.

Date: 2012-07-24 10:05 am (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Вам цей світогляд якраз не притаманний, тож я й дивуюсь, чому це ви раптом його захищаєте.

Date: 2012-07-23 08:43 am (UTC)
From: [identity profile] menudo-culete.livejournal.com
хехе. "шановний" кербасі так сильно переймається андруховичевими яйцями?
відвага кербасина потішна, якщо зважити на разючу різницю у масштабах цих постатей, фігурально мовлячи, він до андруховичевих яєць дотягнутися, щоб відбити останні, ніяк не годен, хіба вкусити міг би. варто втілення у мармурі - пам"ятник на тему "кербася гризе андруховича за горішки"
ще йому варто б згадати, що андрухович і сам в армії радянській служив, напевно ж знає, яким чином обіжених кербась приводять до притомності. :)))))))

щодо мізогінїї там зверху уже сказали - чи це мізогінія, якщо чоловік завважує і осуджує мізогінію в іншої жінки? бо прошарок недолугих тіток, які лопочуть "німкені нечупарні, а француженки ног не броют и проч." таки значний. Інша справа, що тут андрухочив неправий - такого добра і серед україномовних хватА.

повертаючись до приємної до болю теми відбитих яєць. за наведеним лінком кербасі загрозливо розповідає про когось, хто, вочевидь, метафорично пообіцяв вступити у статеві зносини із матір"ю якогось гор"ячого кавказького хлопця. За це був покараний. кербасі ж нахваляється сказане андруховичем "перенести на своїх близьких жінок, хай навіть на рідну маму і відбивати яйця" - за те, що андрухович _відмовляється_ їх грати??? логіка желєзна :))))) як це ж так - НЕ йоб мою мать! так як він сміє!!

ну і якщо вже зовсім по панятіям жити, і за базар мають страждати яйця базарячого, то за те, що кербасі-курв"ясі плете про українську заробітчанську діаспору - у нього на місці яєць давно мало б бути дзеркально гладеньке місце.

Date: 2012-07-23 09:14 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
ох нічо собі він тобі досадив.
а коли він що погане про діаспору писав?
не пам"ятаю.

але цей текст повний мізогінії.
в мене на неї реакція як алергічна -- сумніву нема.

Date: 2012-07-23 09:26 am (UTC)
From: [identity profile] menudo-culete.livejournal.com
писав, писав, не раз, от не розумію, чим діаспора йому особисто могла досадити, бо схоже, власне, на те.

мовляв, діти заробітчан усі, як один - одірви та й покинь, щось там таке. Скажи - чи можна за таке людині дозволити продовжувати ходити з цілими яйцями, за його ж яйчаною теорією?? :)))))).

ну от мій малий, досі не може перешкодувати, що ми його сюди у віці п"яти років привезли, ходить дитина у два коледжі, іспанський і український. плекає мрію про повернення, як на землю обітовану, сильніш, ніж той єврей до Єрусалиму :)). Аж плакати мені іноді хочеться! А там сидить, чигає із перекривленим писком - отака курвася. Ну що ж ти будеш казать!

а андрухович - ну що андрухович. Ми теж маємо право на своїх ідіотів, і серед письменників теж. Старіє батяр, похваляється, ггг.

Він там, поїздивши по юерепах, про іспанію трохи понаписав - не вір жодному слову.
Хоча за Чортопіль йому багацько столерувати можна :)).

Date: 2012-07-23 10:05 am (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
то він дарма.
але будь ласка, не сварися на мого френда у мене в коментах, добре?

Date: 2012-07-23 11:38 am (UTC)
From: [identity profile] menudo-culete.livejournal.com
та я йому і в ясні очка сказала усе це без кримпувань, то ж він мене забанив з гевалтом :))

Date: 2012-12-13 09:15 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
О!Тільки зараз побачив.
Ось та стаття і дискусія:
http://kerbasi.livejournal.com/49898.html

Date: 2012-12-13 12:58 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
жахливо, коли розумні люди сваряться аж до бану.

я свого часу теж кілька разів ледь не виїхала назавджи.
інколи гадаю, може, дарма не виїхала.
бо, вірите, остогидає намагатися пробити головою стіну.

Date: 2012-12-13 01:30 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я вже давно розбанив її, просто не робив оголошень.

Суперечки неминучі. Люди різні. В одних виходить відсторонений диспут - інші вкладають емоції, одні більш схильні наводити абстрактну аргументацію - інші вкладають саміх себе і свою душу. Мені складно спілкуватися з такими, як "менудо кулете". Не маю взагалі наміру якось ображати таких, як вона, але з іншого боку не хочу перевантажувати тексти надмірними роз*ясненнями щодо винятків та різними захисними формулюваннями. За великим рахунком мені з нею нема, про що сперечатися, бо, в цілому, я з нею погоджуюся, і вона доволі прогресивна, цікава особа, але, з іншогу боку, необхідність спростовувати якісь надмірно розтягнуті і загострені трактування моїх слів неабияк дратує.

Зараз я вже більш-менш пристосувався до різних типів співрозмовників і навчився пригальмовувати вчасно, але тоді ще було менше досвіду.

А "невтикаємость" багатьох у прості, начебто загальнолюдські речі таки дісно часом доводить до бажання полишити мережеву активність і видалити ЖЖ. Цікаво, що в мене є кілька читачів, які не дуже часто коментують, але коли я починаю вже думати, що зі мною не погоджується ніхто, якось це відчувають і пишуть мені підбадьорливого листа у приват або зненацька з*являються з коментарем. Якби не вони, мене б вже, принаймні, роки півтора б вже тут не було.

Date: 2012-07-25 05:29 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
Андрухович не один такий. Писала ж колись: http://feminism-ua.livejournal.com/50026.html )

Date: 2012-07-25 05:48 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
навіть ті, що хороші, якісь такі, що краще б мовчали.

Date: 2012-07-25 06:01 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
во-во.

May 2025

M T W T F S S
   1234
5 67891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated May. 15th, 2026 10:44 am
Powered by Dreamwidth Studios