життя пропонує лимони.
Apr. 16th, 2014 10:29 pm![[personal profile]](https://www.dreamwidth.org/img/silk/identity/user.png)
жабеня досі нікуди не рушило.
сьогодні була в жіночій консультації -- де я спочатку просиділа півтори години в черзі, потім на мене насварилися, що я не прийшла на минулому тижні, коли в мене була очікувана дата пологів -- хоча я була хвора і чхала далі, ніж бачила. потім мене із посиланням на протоколи, з питанням, чи ж мені не 15 років, незрозумілою згадкою про якісь кісточки, із реплікою, що ото вони мене послухали і прийняли (в підтексті -- зайду без місцевої прописки), а також посиланнями на те, що чекати до після Паски не можна (я так і не зрозуміла, до чого тут була паска), але все одно без пояснень поставили перед фактом, що мене відправляють у стаціонар пологового, і відправили робити допплерографію і КТГ. знову.
сходила. посиділа ще там в черзі. зробила. принесла результати.
мені їх вписали в картку і видали підписати, що я інформовано погоджуюся на госпіталізацію. сказала, что яка ж я поінформана, як я не поінформована. лікарка мені сказала шикарну фразу -- але ж хтось обіцяв бути слухняним!
і почала питати в мене, як я готую борщ. я кажу, я не готую. в нас чоловік готує. тут підключається медсестра і каже -- а як же ж ви тісто ставите? кажу, я не ставлю. в нас чоловік готує. вони такі -- а ви що робите? кажу, я гроші заробляю. вони такі -- ну от вам начальник каже -- я кажу, я 10 років працюю сама на себе,в мене нема начальника. вони такі -- а якби був -- і сказав щось робити, то що б ви робили?
я така -- якщо мені дають інформацію, на основі якої я можу приймати рішення -- то я приймаю рішення. а як мені інформації не дають?
лікарка така -- то чого ж ви не питаєте?
тут я геть прифігіла. щоб питати, треба знати, що питати.
але мені таки пояснили, що згідно з вітчизняними протоколами у випадку переношеної вагітності (а це -- за цими протоколами -- з 41 тижня) вагітну кладуть у лікарню, щоб стежити за її станом і вчасно вдатися до заходів, які мають зберегти життя і здоров"я дитини, щоб пологи починалися вже в пологовому. що мене будуть щодня обстежувати на предмет стану мене і дитини -- тобто в дитини слухати серце на КТГ, а мене дивитися на вєртольоті (а я якраз вчора раділа, що за всю вагітність довелося на нього лазити лише раз -- коли я ставала на облік в жіночій консультації), але мене не будуть нічим колоти чи стимулювати.
я сказала, що саме це мені і потрібно було почути, поставила підпис, забрала направлення в стаціонар (в якому в мене два діагнози -- вагітність і аліментарна тучність) і пішла додому.
я була така зла і сердита і нещасна, що півдороги в мене текли сльози, а решту півдороги я дивилася навколо, кому б перевалити парасолькою межі очі. але я стрималася і нікого не побила.
це був перший раз за весь час вагітності, що у зв"язку із нею я почувалася настільки безпорадною і нещасною. навіть епопея із десятком зданих на сифіліс аналізів мене так не засмутила.
в мене не було і нема жодних проблем із здоров"ям. в мене нема симптомів, що щось не так -- якби були, я б перша побігла в лікарню. в дитини все гаразд. навіщо мене в лікарню? і чому не можна було все по-людськи пояснити одразу?
прийшла додому, поридала в обіймах чоловіка і полізла читати, що там в інтернетах пишуть про переношені вагітності.
почитала. кажуть, до кінця 42 тижня можна взагалі не перейматися -- але кого це цікавить...
полізла шукати їхні протоколи -- знайшла. і нарешті зрозуміла, про які кісточки йшлося -- про кісточки голови дитини, які стають більші і жорсткіші, що підвищує шанси пологової травми.
і щось мене цей протокол геть не потішив.
на початку в ньому сказано:
Вагітність, що переношується, супроводжується високим рівнем перинатальної захворюваності і смертності, великою кількістю ускладнень в пологах і післяпологовому періоді у матері і новонародженого.
корисний факт:
The precise origins of the 42-week definition of postterm pregnancy are somewhat more obscure but appear to be related to a report from Sweden in 1956 of a dramatic increase in perinatal mortality seen beyond this time during the years 1943–1952.
чи треба казати, що в ті роки смертність немовлят загалом була значно вища, ніж зараз?
а ще там сказано:
Для попередження переношування вагітності доцільна госпіталізація в терміні 41 тиждень, що надає можливість своєчасно визначити об'єм необхідних заходів щодо підготовки родових шляхів до пологів.
доцільна. а не обов"язкова.
а оце
за наявності перших ознак вагітності, що переношується, показана підготовка родових шляхів з подальшою індукцією пологової діяльності.
мене взагалі дуже занепокоїло.
взагалі вся ця ситуація викликає в мене сильний дискоморфт і дратує. піду попрацюю. може, заспокоюся.
сьогодні була в жіночій консультації -- де я спочатку просиділа півтори години в черзі, потім на мене насварилися, що я не прийшла на минулому тижні, коли в мене була очікувана дата пологів -- хоча я була хвора і чхала далі, ніж бачила. потім мене із посиланням на протоколи, з питанням, чи ж мені не 15 років, незрозумілою згадкою про якісь кісточки, із реплікою, що ото вони мене послухали і прийняли (в підтексті -- зайду без місцевої прописки), а також посиланнями на те, що чекати до після Паски не можна (я так і не зрозуміла, до чого тут була паска), але все одно без пояснень поставили перед фактом, що мене відправляють у стаціонар пологового, і відправили робити допплерографію і КТГ. знову.
сходила. посиділа ще там в черзі. зробила. принесла результати.
мені їх вписали в картку і видали підписати, що я інформовано погоджуюся на госпіталізацію. сказала, что яка ж я поінформана, як я не поінформована. лікарка мені сказала шикарну фразу -- але ж хтось обіцяв бути слухняним!
і почала питати в мене, як я готую борщ. я кажу, я не готую. в нас чоловік готує. тут підключається медсестра і каже -- а як же ж ви тісто ставите? кажу, я не ставлю. в нас чоловік готує. вони такі -- а ви що робите? кажу, я гроші заробляю. вони такі -- ну от вам начальник каже -- я кажу, я 10 років працюю сама на себе,в мене нема начальника. вони такі -- а якби був -- і сказав щось робити, то що б ви робили?
я така -- якщо мені дають інформацію, на основі якої я можу приймати рішення -- то я приймаю рішення. а як мені інформації не дають?
лікарка така -- то чого ж ви не питаєте?
тут я геть прифігіла. щоб питати, треба знати, що питати.
але мені таки пояснили, що згідно з вітчизняними протоколами у випадку переношеної вагітності (а це -- за цими протоколами -- з 41 тижня) вагітну кладуть у лікарню, щоб стежити за її станом і вчасно вдатися до заходів, які мають зберегти життя і здоров"я дитини, щоб пологи починалися вже в пологовому. що мене будуть щодня обстежувати на предмет стану мене і дитини -- тобто в дитини слухати серце на КТГ, а мене дивитися на вєртольоті (а я якраз вчора раділа, що за всю вагітність довелося на нього лазити лише раз -- коли я ставала на облік в жіночій консультації), але мене не будуть нічим колоти чи стимулювати.
я сказала, що саме це мені і потрібно було почути, поставила підпис, забрала направлення в стаціонар (в якому в мене два діагнози -- вагітність і аліментарна тучність) і пішла додому.
я була така зла і сердита і нещасна, що півдороги в мене текли сльози, а решту півдороги я дивилася навколо, кому б перевалити парасолькою межі очі. але я стрималася і нікого не побила.
це був перший раз за весь час вагітності, що у зв"язку із нею я почувалася настільки безпорадною і нещасною. навіть епопея із десятком зданих на сифіліс аналізів мене так не засмутила.
в мене не було і нема жодних проблем із здоров"ям. в мене нема симптомів, що щось не так -- якби були, я б перша побігла в лікарню. в дитини все гаразд. навіщо мене в лікарню? і чому не можна було все по-людськи пояснити одразу?
прийшла додому, поридала в обіймах чоловіка і полізла читати, що там в інтернетах пишуть про переношені вагітності.
почитала. кажуть, до кінця 42 тижня можна взагалі не перейматися -- але кого це цікавить...
полізла шукати їхні протоколи -- знайшла. і нарешті зрозуміла, про які кісточки йшлося -- про кісточки голови дитини, які стають більші і жорсткіші, що підвищує шанси пологової травми.
і щось мене цей протокол геть не потішив.
на початку в ньому сказано:
Вагітність, що переношується, супроводжується високим рівнем перинатальної захворюваності і смертності, великою кількістю ускладнень в пологах і післяпологовому періоді у матері і новонародженого.
корисний факт:
The precise origins of the 42-week definition of postterm pregnancy are somewhat more obscure but appear to be related to a report from Sweden in 1956 of a dramatic increase in perinatal mortality seen beyond this time during the years 1943–1952.
чи треба казати, що в ті роки смертність немовлят загалом була значно вища, ніж зараз?
а ще там сказано:
Для попередження переношування вагітності доцільна госпіталізація в терміні 41 тиждень, що надає можливість своєчасно визначити об'єм необхідних заходів щодо підготовки родових шляхів до пологів.
доцільна. а не обов"язкова.
а оце
за наявності перших ознак вагітності, що переношується, показана підготовка родових шляхів з подальшою індукцією пологової діяльності.
мене взагалі дуже занепокоїло.
взагалі вся ця ситуація викликає в мене сильний дискоморфт і дратує. піду попрацюю. може, заспокоюся.
no subject
Date: 2014-04-16 07:39 pm (UTC)как я понимаю, точно определить 41 неделя или 40 далеко не вусегда можно.
мне плановое кесарево делали, уж не вспомню, на 40 или на 41 неделе, не знаю, сколько бы я ходила иначе.
в больнице они, скорее всего, будут стимулировать. вколят что-нить для схваток, пузырь проколят.
no subject
Date: 2014-04-16 08:04 pm (UTC)(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2014-04-16 07:42 pm (UTC)Ты молодец, что не поддалась на провокацию, сама во всем разобралась. Я тебе писала, что у меня тоже по бумажкам было перенашивание. ничо, всё нормально прокатило в итоге.
Удачи, и береги свой разум.
А в больничке таки да, наверняка стимулировать будут. Я б на твоем месте пошла после Пасхи сдаваться в роддом, потому что в преддверии праздников часто у людей голова забита не тем, чем надо, А то, может, раньше зарожаешь. С другой стороны, в роддоме весело: положат в патологию, с девками потрещать, чужое послушать, свое рассказать. ;)
no subject
Date: 2014-04-16 08:05 pm (UTC)потому что по моим подсчётам у меня только закончилась 38 неделя.
но эти их расхождения между акушерскими и фактическими неделями меня смущают, потому что в протоколе не написано, 42 фактическая неделя беременности или акушерская.
(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2014-04-16 08:00 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 08:06 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 08:05 pm (UTC)Я в свое время отдала много денег и ходила к врачу, который мне говорил на каждом приеме, что у меня все нормально и все так и должно быть. И очень дотошно все рассказывал и объяснял. Но в 42 недели сказал явиться с вещами в роддом, но я пришла в 41.3 и все само прекрасно прошло. Между "совсем ничего не готово" и "все готово" прошло три дня. Вечно беременной еще никто не ходил. Пусть малышка родится вовремя!
no subject
Date: 2014-04-16 08:08 pm (UTC)но напрягает такое отношение, если честно.
(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2014-04-16 08:10 pm (UTC)я без досвіду, тож намагаюсь підтримати таким чином
no subject
Date: 2014-04-16 08:16 pm (UTC)(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2014-04-16 08:14 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 08:17 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 08:18 pm (UTC)И все будет хорошо.
no subject
Date: 2014-04-16 08:59 pm (UTC)и не то, чтобы меня это сильно смущало :)
(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2014-04-16 08:28 pm (UTC)М.б. можно договориться об амбулаторном варианте? Приходить на КТГ и осмотр каждый день, пока не зарожаешь.
no subject
Date: 2014-04-16 08:59 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 08:40 pm (UTC)Я на новий рік лежала в пологовому, так в новорічну ніч був бебі-бум. І в мене є підозра, що це тому, що напередодні жінки ішачать на кухні.
no subject
Date: 2014-04-16 09:01 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 08:47 pm (UTC)мне сказали, что если не рожаю в течение недели после ПДР, то будут стимулировать, ну и понятно, стационар. это хорошо, что у вас дитеныш не особо крупный. :)
Держитесь и выманивайте малую : ) я уже думала Диму в скайпе пинговать, как у вас дела, а то ты полдня ничего не постила : )
no subject
Date: 2014-04-16 09:01 pm (UTC)а потом в себя приходила.
(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2014-04-16 09:05 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 09:19 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 09:05 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 09:20 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 09:29 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 09:31 pm (UTC)(no subject)
From:ПРосто в копилку опыта
Date: 2014-04-16 09:31 pm (UTC)Re: ПРосто в копилку опыта
Date: 2014-04-16 09:32 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 09:42 pm (UTC)Но, в общем, отбиваться есть от чего - в нашей парадигме (впрочем, в здешней тоже) рожающая или близкая к тому женщина - объект. От нее требуется "не мешать врачам работать". Могут и без объяснений оставить, и обмануть насчет "мы только витаминки покапаем", и в особо тяжких случаях наорать... Говорить по-человечески они будут далеко не сразу и под мощный хруст рвущегося шаблона.
На другой стороне весов - риски со здоровьем. О которых рисках надо бы, действительно, принимать информированное решение. А поди ее еще найди, эту информацию...
no subject
Date: 2014-04-16 09:47 pm (UTC)знаешь, что раздражает? все 5 дней в школе ответственного родительства нам докторица рассказывала, как мы должны сами быть ответственными за себя и сами решать и действовать.
они б уже определились.
(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2014-04-16 09:43 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-16 10:34 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-17 06:09 am (UTC)no subject
Date: 2014-04-17 01:26 am (UTC)no subject
Date: 2014-04-17 01:27 am (UTC)(no subject)
From:no subject
Date: 2014-04-17 01:43 am (UTC)Здоровья и пусть в этот самый день все пройдет хорошо!
no subject
Date: 2014-04-17 06:11 am (UTC)no subject
Date: 2014-04-17 03:36 am (UTC)Ребёнок родился без признаков переношенности, 8/9 по Апгар, здоровый, крупный - но в меру. Да, голова была большая (это семейное у нас), косточки твёрдые - пришлось им меня слегка порезать, но за две недели прошло бесследно. Есть у меня двоюродный братец, такой же переношенный, так вот: они с моим сыном похожи очень. Очень спокойные (ни брат, ни сын вообще не кричали и не плакали в младенчестве), супертихие улыбчивые дети, ничем не болели до садика, по физическому и умственному развитию существенно опережали средние нормы. Возможно, людям стоит носить беременность дольше 40 недель. Спокойствия и удачи, всё будет у вас с девочкой хорошо.
no subject
Date: 2014-04-17 06:11 am (UTC)no subject
Date: 2014-04-17 04:32 am (UTC)З мого досвіду прогнозування часу пологів на основі огляду шийки це фірменний розвод від лікарів. Бо якщо пологи перші, то шийка може ніяк не видавати іх наближення аж до перших перейм. А якщо не перші, то шийка може бути привіткрита вже за кілька тижнів до них.
Нехай все буде добре!
no subject
Date: 2014-04-17 06:12 am (UTC)я розумію, що вони так прикривають себе -- але в мене від лікарень стрес. які там пологи.
no subject
Date: 2014-04-17 07:40 am (UTC)no subject
Date: 2014-04-17 10:49 am (UTC)no subject
Date: 2014-04-17 03:30 pm (UTC)no subject
Date: 2014-04-17 04:56 pm (UTC)А лікарі вміють наїхати танком... професія в них така...
Хай все буде добре - і в жабенятка, і у Вас, і у всіх нас.
Поправка - прочитала коментарі і вже можу написати: Мері, нічого панікувати! Той мій УЗД-ист, з яким ми разом програмували бланки оглядів, завжди називає щонайменше 3-4 можливі терміни: і менструальний, і практично по розміру кожного органу жабенятка. І розходження трапляються у 2-3 тижні і, скільки знаю, всі ці "переношені" дітки народжуються здоровенькими і взагалі потім дуже добре розвиваються.